2012. április 14., szombat

you are pathetic

- Mindenki meghalt?
- Hm
- Az összes killjoy?
- Mindenki. 
Poison pár percig némán bámul maga elé, nem tudom miért lepi meg ennyire a dolog. Mit gondolt, hogy bár a Zónák már nem léteznek, de a killjoyok továbbra is szabadon mászkálnak? Nem lehetséges, hogy nem számolt ezzel a lehetőséggel. Vagyis, hogy nem csak ezzel a lehetőséggel számolt. 
- Téged is elkaptak? - kérdezi meg sokára. Majdhogynem elmosolyodom. Hogy megokosodott az évek alatt. 
- Hm.
- Azt mondtad senki nem úszta meg. Te pedig mégis itt ülsz mellettem - próbálja összerakni a képet. Bizonyára el kéne fordítanom a fejemet, talán a legkisebb megbánást jeleit kéne mutatnom de képtelen vagyok rá.
Várakozva néz rám, a szemén már látszik hogy tudja mi a válaszom a ki nem mondott kérdésére. Akkor meg miért muszáj túl esnünk rajta?
- Jól van, na. Béna voltam. És lassú - adom be a derekamat, kezemet színpadiasan a testem mellé ejtem. Arra számítok, hogy őrjöngeni fog. Üvölteni kezd, talán be is húz párszor. Amit teljességgel megértettem volna, nem is védekeztem volna. Nagyon.  De nem tesz semmi ilyet, még csak fel sem emeli a hangját. Szemében mérhetetlen csalódottság látszik, lemondó mosolyra húzódik a szája. 
- Te nem vagy béna, Ghoul. Lassú pedig végkép nem. 
- Mit akarsz? Elbasztam. 
- Hát el - neveti el magát, a hangjában semmi vidámság nincsen. Most döbbenek rá, ha az öt évvel ezelőtti énünk látna most minket valószínű jót röhögne rajtunk. Poison mint a csendes megtört, és én mint a bánkódó fiatal. Mint egy rossz szappan operában. Kár, hogy már a tv-k semmi ilyen műsort nem sugároznak, csak emlékezetből tudom magamat a szereplőkhöz hasonlítani. Hát hiába, mégiscsak krízis helyzet van, vagy mi. 
Poison egyre jobban röhög, már kezdem azt hinni hogy hisztérikus görcsöt kapott. 
- Szánalmas vagy. 
Ezt sajnos nem cáfolhatom meg. Tényleg szánalmas vagyok, ez talán a legjobb szó,a személyiségem bemutatására.  Ezután nem kezd el faggatni mi történt azután, csak csöndben bámul maga elé. Talán azért nem akadt ki mert ő is került olyan helyzetbe amikor nem killjoyhoz méltóan viselkedett. Te jó ég, miket beszélek? Nem killjoyhoz méltóan? Mekkora közhely.
Itt lenne az ideje, hogy faggatni kezdjem, mi is történt a határnál, miért volt nála a táska. Jackie már így is mérges, hogy nem engedtem cellába vinni, ha nem tudok meg semmi használhatót, tuti tombloni fog. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése